Door COVID-19 zijn wij helaas genoodzaakt om tot en met 24 november een aantal maatregelen rondom onze dienstverlening te nemen. Wat dit precies betekent leggen we u graag uit in deze blog.Â
Donatie pick-up gestaakt
In de afgelopen maanden zijn wij begonnen met een ophaalservice voor donaties in de provincies Noord-Holland, Zuid-Holland en Utrecht. Dit is een enorm succes geweest, waar heel veel gebruik van is gemaakt. Door de maatregelen zullen wij tot en met 24 november helaas de donatie pick-up moeten staken, maar wij gaan hier zo snel mogelijk weer mee door. Mocht u uw kleding, donatiebussen of een andere donatie alsnog nu willen doen dan kunt u:
- Uw kleding in één van onze kledingcontainers doen.
- Uw donatiebus per post retourneren. Vul hiervoor eerst het formulier op onze website in om een retourlabel te ontvangen.
- Uw donatie online op de website doen.
- Een bedrag naar keuze rechtstreeks over maken op rekeningnummer NL04INGB0006968525 t.n.v. Stichting Al-Ayn For Social Care. Mocht u voor een specifieke doneeroptie willen doneren, vermeld hierbij dan een doneercode.
Uitgifte kwitantie uitgesteld
Omdat wij zo transparant mogelijk te werk gaan ontvangt u na een donatie altijd een kwitantie die dient als ontvangstbewijs. Door de gevolgen van het coronavirus is het uitgeven van deze kwitanties tijdelijk uitgesteld. Mocht u een donatie doen of recent hebben gedaan, dan ontvangt u na 24 november alsnog uw kwitantie.
Geen ontvangst op het hoofdkantoor
Normaal gesproken bent u van harte welkom op ons hoofdkantoor om uw vragen te stellen of donaties in te leveren. Tot en met 24 november is dit helaas niet mogelijk. Wij vragen u uw donaties zoveel mogelijk online of door middel van een bankoverschrijving te doen. Mocht u vragen hebben dan blijven wij bereikbaar op +31 707370318 of u kunt ons mailen op info@alayn.be.